Roll-up – co powinieneś wiedzieć?

wpis w: Marketing | 0

Roll-upy są powszechnie stosowanym sposobem na reklamowanie swojej firmy na różnego rodzaju wydarzeniach. Roll-up w widoczny i atrakcyjny dla oka sposób przedstawiają grafiki reklamowe firmy. Roll-up można wykorzystywać w wielu sytuacjach takich jak targi, eventy czy imprezy plenerowe. 

 

Jakie są rodzaje roll-upów?

 

Wybierając odpowiedni roll-up, powinniśmy się kierować własnymi wytycznymi  i zapotrzebowaniem. Główne różnice pomiędzy roll-upami to ich wielkość oraz jakość aluminium podtrzymującego konstrukcję. Wybierając droższą wersję, możemy być pewni dłuższej trwałości roll-upa, a więc też większej ilości wydarzeń, na których będziemy mogli go używać. Najczęściej spotykanymi rodzajami rollupów są:

-Roll-up Economic

-Roll-up Standard

-Roll-up Exclusive

-Roll-up Dwustronny

Możemy spotkać różne wielkości roll-upów – od 85 x 200 cm, aż po 200 x 200 cm.

 

Jakie są korzyści z używania roll-upów?

 

Używając roll-upów jako reklamy firmy, możemy być pewni wygody w korzystaniu tzw. “stojaka z reklamą”. Dzięki swojej konstrukcji roll-upy są bardzo łatwy w transporcie oraz szybki do rozłożenia na miejscu wydarzenia. Możemy w widoczny sposób eksponować logo naszej firmy razem z listą produktów lub usług z oferty firmy. Wybierając dodatkowo wzmacnianą torbę, nie trzeba się dodatkowo martwić o bezpieczne przewożenie roll-upa. 

 

Roll-up jest bardzo dobrą opcją na mobilną reklamę firmy. Zamawiając większą ilość roll-upów, możemy zawsze liczyć na lepszą cenę niż podczas kupowania jednej sztuki. Uniwersalność wykorzystania roll-upa w miejscach takich jak imprezy plenerowe, szkolenia czy nawet siedziba firmy – roll-upy zawsze sprawdzą się idealnie. Więcej informacji na temat roll-upów można znaleźć na stronie https://www.avilo.pl/pl/3-roll-up-y