Czy warto promować swoją firmę za pomocą press packa?

wpis w: Marketing | 0

press pack

Coraz więcej przedsiębiorców uważa press pack za element komunikacji z klientem, a co za tym idzie, za formę promocji, w którą warto inwestować. Wystarczy spojrzeć na szkolenia lub konferencje, na których uczestnicy pod koniec dostają upominki od sponsorów lub firmy prowadzącej kurs.

Czy rzeczywiście warto inwestować w press pack? Tego dowiesz się, czytając nasz artykuł.

Co to jest press pack?

Press pack to nic innego jak zestaw materiałów reklamowych, które zawierają najważniejsze informacje o Twojej firmie. To jednocześnie forma reklama, która pozwala klientowi poznać lepiej Twoje przedsiębiorstwo, a zarazem buduje wizerunek i markę. Nic więc dziwnego, że przez wielu uznawana jest za formę dialogu z potencjalnym klientem, który warto podjąć.

Czy warto postawić na press pack? Zdecydowanie tak. W ten sposób nie tylko budujesz markę, ale też sprawiasz, że potencjalni klienci pozytywniej myślą o Twoim przedsiębiorstwie. W końcu każdy z nas lubi dostawać upominki, a press pack jest takim drobnym prezentem.

Co warto spakować?

Najczęściej press pack składa się z gadżetów reklamowych, takie jak długopisy, kubki, notesy, pendrivy czy termosy. Oczywiście, każda rzecz powinna być oprawiona logo Twojej firmy.

Nadal popularne są też ulotki z kodem rabatowym, wizytówki czy nawet całe foldery poświęcone ofercie – warto dodać to do press packa.

Jakie inne formy reklamy się sprawdzają?

Wybierając się na konferencje, targi czy szkolenia, nie możesz zapomnieć reklamie, jaką jest roll uphttps://www.avilo.pl/pl/3-roll-up-y. To doskonały sposób na zaprezentowanie swojej firmy. Ta forma promocji ma wiele zalet – przede wszystkim przyciąga uwagę, jest w przystępnej cenie, a dodatkowo łatwo można ją przewozić.