Promocja w internecie, a marketing w wyszukiwarkach

wpis w: Marketing | 0

Obecnie istnieje coraz mniej biznesów, które mogą się obyć od bez promocji w internecie. Współczesne społeczeństwo, a zwłaszcza osoby młode są uzależnione od wyszukiwania informacji w internecie. Od tej czynności często zaczynają szukać lekarza, fachowca czy materiałów edukacyjnych do szkoły. Podobnie jest zakupami – coraz więcej osób korzysta z usług sklepów internetowych. W związku z tym otwierając swój biznes – niezwykle ważne jest pomyśleć o stronie internetowej oraz jej późniejszej promocji.

pan ze stocka robi seo

Popularności strony interenetowej – jak ją zwiększyć?

W niniejszym artykule postanowiliśmy się zająć drugą z wyżej wymienionych kwestii. Widoczność strony w internecie jest jednym z najważniejszych czynników, który decyduje o sukcesie prowadzonych działań – czy to sprzedażowych czy to wizerunkowych. Widoczność można rozumieć na wieloraki sposób. Bardzo ważne jest, aby starać się dywersyfikować źródła pozyskiwania ruchu. Obecnie użytkowników czy też potencjalnych klientów można pozyskiwać w internecie na wiele sposobów. Tutaj w grę wchodzą zarówno portale społecznościowe, popularne portale, na których można umieścić film (oczywiście mowa tu o Youtube), aplikacje na komórkę (jak Instagram czy Snapchat) czy w końcu tradycyjny marketing w wyszukiwarkach (tzw. pozycjonowanie lub SEO). Przy wyborze rodzaju promocji warto jest skorzytstać z usług marketingowej agencji SEO/SEM (Krakow-seo.pl przykładowo). Pozowli ona lepsze dobranie strategii promocji dla danej strony www.

Marketing w wyszukiwarkach wziąż jest skuteczny.

Jak widać możliwości jest bardzo dużo. Mimo upływu czasu nadal jednym z bardziej popularnych i skutecznych sposobów jest pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarkach. Pozwala ono na skuteczne dotarcie do klientów lub pozyskanie tzw. leadu. Można zakładać z dużym prawdopodobieństwem, że człowiek wpisując w okno wyszukiwarki frazę “tor kartingowy Kraków” jest bezpośrednio zainteresowany taką usługa i stanowi potencjalnego klienta. Dlatego ten typ “reklamy” nadal jest niezwykle skuteczny. Pomimo tego, że powstało wiele innych kanałów dotarcia do internauty czy klienta.

Specjlista ds. SEO czy warto skorzytsać z jego usług?

Marketing w wyszukiwarkach, a zwłaszcza SEO (lub szerzej pozycjonowanie strony internetowej) jest obecnie czasochłonnym zabiegiem. Daje ono jednak stabilny i zazwyczaj długoterminowy efekt, przez co pozwala na stałe zdobywanie na naszą stronę internautów czy klientów. Decydując się na skorzystanie z usług pozycjonowania strony warto jest skorzystać z usług zaufanego specjalisty ds. SEO. Będzie on potrafił zaplanować optymalną strategię SEO dla Twojej strony www. Pomoże znaleźć optymalne frazy kluczowe, na które warto zwrócić uwagę przy pozycjonowaniu strony, a także stworzy Audyt SEO, który potem wcieli w życie. Ponadto zaczynając pozycjonować stronę internetową warto mieć przygotowaną strategię link buildingu, która pozwoli na podniesienie autorytetu witryny,. a co za tym idzie na poprawienie jej pozycji w wyszukiwarce. W tym aspekcie również specjalista ds. SEO wydaje się niezbędny. Wraz z pojawieniem się tzw. spamerskich metod pozycjonowania Google zaczęło dużo bardziej restrykcyjnie oceniać odnośniki prowadzące do strony (zobacz: https://moz.com/google-algorithm-change ). Zamiast czynniku ilościowego zaczął się zdecydowanie liczyć czynnik jakościowy. Podejrzane linki prowadzące do Twojej witryny mogą przynieść efekt odwrotny do zamierzonego i zamiast podnieść stronę w rankingu spowodują niechciane spadki. W związku z tym pomoc specjalisty ds. SEO wydaje się obecnie niezbędna, jeśli chce się uzyskać satysfakcjonujące efekty.