Obsługa rezerwacji hotelowych przy udziale odpowiednich systemów hotelowych

wpis w: Dla Hoteli | 0

Obiekty hotelowe mające za zadanie odpowiednią obsługę gości hotelowych muszą być gotowe na odpowiednie inwestycje w systemy hotelowej obsługi. Dzięki odpowiednim programom hotelowym możemy zdecydowanie usprawnić obsługę gości hotelowych, usług wykupionych w ramach pobytów pakietowych, oraz samych rezerwacji

hotel wejście z ulicySystem rezerwacji hotelowych

W zależności od wielkości obiektu hotelowego, oraz usług jakie oferuje możliwe jest dobranie odpowiedniego oprogramowania które usprawni obsługę gości – zarówno przy recepcji, ale również jeżeli jest taka potrzeba, a obiekt posiada posiada dużą ilość miejsc oraz załogę której zarządzanie wymaga odpowiedniej sprawnej osoby dodatkowo zarządzanie nimi.

hotelowa obsługa gości retroSystemy rezerwacji hotelowych sprzężone są z komputerem recepcyjnym i w zależności od zainstalowanego na nim programu umożliwia dokonywanie operacji na grafiku rezerwacyjnym. Jednym z prostszych programów dedykowanych dla mniejszych obiektów noclegowych jest Hotel-in. Program przeznaczony jest do obsługi portali rezerwacyjnych. Synchronizuje grafik hotelowy z bazami danych internetowych portali rezerwacyjnych, dzięki czemu rezerwacje dokonywane przez gości hotelowych przez internet są sprawnie zapisywane i nie kolidują ze sobą. Podobnie działają programy: HotelPRO i Dogo.

Programy do obsługi hotelowych rezerwacji

Z uwagi na coraz większe znaczenie internetu w rezerwacjach internetowych niezwykle ważne jest, aby wybrany do obsługi obiektu noclegowego program był sprawny oraz możliwie bezawaryjny. W przypadku darmowego oprogramowania nie ma co liczyć na pomoc techniczną. Jest ona z reguły niedostępna lub dodatkowo płatna. Licencje na płatne programy obsługi rezerwacji online obejmują często bezpłatną pomoc techniczną prze 24h/7 oraz wdrożenie w komputerach działających w hotelu czy pensjonacie.